Płatność i dostawa

Po złożeniu zamówienia:

  • Zamówienie jest automatycznie wysyłane zaraz po jego złożeniu.
  • W ciągu 1-2 godzin na adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie zamówienia.
  • W zależności od wyboru metody płatności, dalszy etap wygląda następująco:

Metody płatności:

1.Przelewem:

  • Warunkiem wykonania zmówienia jest wpłata 50% wartości brutto zamówionego towaru na konto:
    ING 57 1050 1171 1000 0022 4032 4224
    Adres odbiorcy:
    Zakład Usługowy Stolarstwo Meblowe Gerard Brysch 46-380 Dobrodzień, ul. Dzierży 2
    W tytule: Zaliczka za "nazwa towaru".
    Po otrzymaniu wpłaty, zostają Państwo poinformowani drogą e-mail.
    I zamówienie jest przekazywane od razu do produkcji.

2.Online:

  • Po wyborze tej opcji zostaje opłacona cała kwota zamówionego towary, bez wysyłki.
  • I zamówienie jest przekazywane od razu do produkcji.

3. Dostawa:

  • Po wykonaniu zlecenia, informujemy o jego stanie Klienta.
  • Wraz z klientem ustalamy termin dostawy towaru.
  • Koszt i forma transportu są ustalane indywidualnie z Klientem. Meble będą wysyłane przez prywatne firmy transportowe, ze względu na wymiary towaru, środka transportu i warunki transportu, które są o wiele lepsze niż w dużych firmach spedycyjnych.
  • Klient musi zapewnić we własnym zakresie rozładunek towaru.
  • Przy wyborze firmy transportowej, płatność końcową należy dokonać u kierowcy po dostarczeniu mebli. W innym razie płatność należy dokonać przed wysyłką towaru.

4. Koszt dostawy:

Taborety – przesyłka kurierska 50 zł
Pozostałe meble – transport prywatnym przewoźnikiem na terenie całej Polski 200-300 zł w zależności od miejscowości zamawiającego.