Płatność i dostawa
Po złożeniu zamówienia:
- Zamówienie jest automatycznie wysyłane zaraz po jego złożeniu.
- W ciągu 1-2 godzin na adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie zamówienia.
- W zależności od wyboru metody płatności, dalszy etap wygląda następująco:
Metody płatności:
1.Przelewem:
- Warunkiem wykonania zmówienia jest wpłata 50% wartości brutto zamówionego towaru na konto:
ING 57 1050 1171 1000 0022 4032 4224
Adres odbiorcy:
Zakład Usługowy Stolarstwo Meblowe Gerard Brysch 46-380 Dobrodzień, ul. Dzierży 2
W tytule: Zaliczka za "nazwa towaru".
Po otrzymaniu wpłaty, zostają Państwo poinformowani drogą e-mail.
I zamówienie jest przekazywane od razu do produkcji.
2.Online:
- Po wyborze tej opcji zostaje opłacona cała kwota zamówionego towary, bez wysyłki.
- I zamówienie jest przekazywane od razu do produkcji.
3. Dostawa:
- Po wykonaniu zlecenia, informujemy o jego stanie Klienta.
- Wraz z klientem ustalamy termin dostawy towaru.
- Koszt i forma transportu są ustalane indywidualnie z Klientem. Meble będą wysyłane przez prywatne firmy transportowe, ze względu na wymiary towaru, środka transportu i warunki transportu, które są o wiele lepsze niż w dużych firmach spedycyjnych.
- Klient musi zapewnić we własnym zakresie rozładunek towaru.
- Przy wyborze firmy transportowej, płatność końcową należy dokonać u kierowcy po dostarczeniu mebli. W innym razie płatność należy dokonać przed wysyłką towaru.
4. Koszt dostawy:
Taborety – przesyłka kurierska 50 zł
Pozostałe meble – transport prywatnym przewoźnikiem na terenie całej Polski 200-300 zł w zależności od miejscowości zamawiającego.